Dödslängtan

Den absolut största sorgen i mitt liv är att jag inte är en "liten" tjej. En tjej utan kurvor som är nätt och aldrig någonsin fokuserat på mat eller blivit fixerad vid sin kropp. Jag klarar inte av att leva mitt liv som "normal" tjej för det är som att jag inte kan hantera vem jag är då. Jag låtsas att jag väger 5 kilo mindre än jag gör för annars gråter jag, jag kan inte hantera att min kropp är byggd för att ligga på tio kilo mer än vad jag vill, jag menar 5 kilo mer är okej men inte tio då går jag under.

Ibland undrar jag om jag har en otrolig dödslängtan. Jag söker konstant efter något destruktivt sätt att leva fast jag vet att det slutar åt helvete.

Efter allt som hänt kommer jag tillbaks till 5 kilo. För mycket.

Trodde aldrig att det skulle ta så lite för att börja tänka fel. Igen.

Jaja bara att bita ihop och börja hjärntvätta igen då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0