Sadday

Jag e så stressad att jag går och lägger mig med huvudvärk och vaknar med huvudvärk. Det är så mycket med den här scen 1 tävlingen*!!Och jag är lagkapten så det yttersta ansvaret ligger hos mig hela tiden! Men jag hoppas vi är anmälda nu åtminstone, nu handlar det bara att visa att vi är bäst och kommer vinna i varje fall bland alla dansare! Det är jag och 4 andra tjejer från min dansgrupp cadence som är med och tävlar.
* scen 1 är en typ av talangjakt i Nacka där finalen hålls på ormingekarnevalen, det är olika band,artister och dansare från Nacka som är med och tävlar.

Men det kommer och bli så kul att få uppträda med vår koreografi när vi väl är där!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0