Superfredagen

Jag vet inte vad jag är mest glad över vilken jävla super fredag. Idag har jag fått reda på att jag och min dansgrupp cadence blivit antagna till scen 1 (talangjakt). Jag visste att vi skulle bli antagna men var ändå nervös för att vi inte skulle bli det av någon outgrundlig anledning med tanke på att vi defenetivt är dom bästa dansarna från en dansskola i Nacka.
Idag träffade jag även en musikproducent och dj, som heter Martin Tillberg a.k.a primecyde, som jag är sjukt imponerad av. Älskar folk som är duktiga på det dom gör!
Men han mailade en massa låtar som jag ska lyssna in mig på, så nu jävlar blir det hemma kväll för jag tror verkligen att det här kan bli något så jag offrar mer än gärna en fredag kväll till detta!
Och så lite träning på det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0